duminică, 20 septembrie 2009

Caut a te inlocui

Am sa imi fac prieteni din orice.. din flori.. din stele.. din pasari.. din ape.. din munti. Am sa te inlocuiesc. Si n-ai sa-mi lipsesti. Am sa fiu fericita! Voi avea incredere in fluturi, in ploi, in culori, dar in tine niciodata.
Am sa fiu prietena fiecarui zambet care il primesc pe strada, fiecarei mana care imi este intinsa, am sa am incredere in orice, in oricine, pentru ca nimeni si nimic nu m-ar putea rani mai mult decat ai facut-o tu.
Am sa fug din calea ta ca un copil speriat, n-ai sa ma mai intalnesti.
N-ai sa ma mai intalnesti asa cum m-ai lasat, trista si pustiita pe dinauntru, nici plina de dragoste si pasiune, n-ai sa ma mai intalnesti cum m-ai intalnit prima oara..
N-or sa mai fie cantece, poze, alinturi, n-or sa mai fie mangaieri si imbratisari.. Nu o sa mai fie neliniste, melancolie, dor, nebunie, zbucium.
N-am sa mai sper, n-am sa mai visez.
N-am sa te mai astept, n-am sa te mai doresc.
Nici amintiri n-or sa mai fie… Nici suparari.. nici impacari.. nici eu.. nici tu.. nici noi ..

O sa fie doar liniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu