vineri, 4 septembrie 2009

Doh!

De 1 septembrie asteptam pe cineva in Piata Unirii, sa iasa de la un seminar, si ca sa fac asteptarea mai haioasa mi-am luat o revista pe care nu o mai cumparasem de ani buni "Cool Girl!". Am stat pe banca cam jumatate de ora si ma amuzam de ce scria in ea.
O fetita, nu-i mai tin exact minte varsta, undeva intre 12-14 ani, cerea ajutorul Dr.Love: "Am fost la munte cu un grup de prieteni si toti erau combinati numai eu si un baiat nu. Am stat in cort cu el si am facut sex, era si dragut si ceilalti ziceau ca-i tru'. Oare mai sunt virgina?" Băăăăăă fată!!!!
Cu parere de rau observ ca generatiile astea care vin din urma, ori sunt pline de oameni prosti de-a binelea, ori sunt prea destepti si asta le dauneaza. Eu de exemplu la 12 ani inca ma mai jucam de-a v-ati ascunselea, prinsa, ata, ratele si vanatorii, tara-tara vrem ostasi, inca mai faceam colectii cu Britney Spears sau organizam spectacole cu fetele din fata blocului, inca eram disperata dupa Zorro si Sailor Moon.
Nici nu stiu daca sa rad pentru ca sunt prea stupizi, sau sa plang cand ma gandesc ce vremuri pline de 'glorie' vor urma.

Un comentariu:

  1. Acelasi Bursu`:

    pai,nu mai tii minte ce vorbeam intre colegi,intre doua "table"?Vine degeneratia urmatoare...SAD...BUT TRUE...

    RăspundețiȘtergere