luni, 28 septembrie 2009

Hai zi

Spune si tu! Hai spune si tu ce te nemultumeste la mine! Sunt aici sa te ascult, sa imi toci nervii si sa explodez, ca doar sunt tanara si le suport pe toate. Spune si tu ce te supara si deranjeaza. Hai ca inca n-a trecut ziua si eu sunt aici sa te ascult.
Cred ca v-ati vorbit. Da.. Sigur v-ati vorbit. V-ati vorbit toti sa veniti la mine sa imi umpleti capul cu nereusitele si penibilele voastre idei. Sa imi povestiti despre cat de esuata este viata voastra, sa va plangeti ca nu aveti destul si ca mereu vreti mai mult.
Hai spune ca oricum am observat cum iti place sa te auzi vorbind. Hai spune cat de greu e sa fii tu, racneste, urla, striga, pentru ca intotdeauna numai tu contezi. Pentru ca asa si este. Pe langa tine, tot haosul din lume nu inseamna nimic.
Reproseaza-mi. Hai reproseaza-mi ca nu sunt indeajuns de buna si ca nu ma straduiesc din plin sa ma schimb. Mai spune odata si inca odata ca nu sunt asa cum vrei tu, ca nu mai sunt copila. Hai spuneti cu totii ca inca nu am plecat si sunt aici sa va ascult si sa va vad cum va incruntati de atata concentrare, in incercarea de a parea cat mai buni.
Hai odata termina ce ai de spus ca oricum de azi mi-am pus castile in urechi si n-am sa te mai ascult.
Pentru ca pana la urma: I am who I am. Your opinion is neither desired or required.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu