vineri, 18 septembrie 2009

Je veux un ami

Vreau un prieten caruia sa-i incredintez nimicurile care mi se intampla.
Vreau un prieten care sa ma inteleaga. Sa ma inteleaga atunci cand plang, cand ma bucur, cand sunt suparata sau nervoasa. Vreau un prieten care sa-si dea seama de ce m-am suparat, fara sa ii dau eu prea multe indicii.
Vreau un prieten caruia sa ii pese. Sa ii pese daca il bag in seama sau nu. Sa ii pese de relatia noastra si sa-si dea seama cand lucrurile merg prost. Vreau un prieten care sa nu se gandeasca doar la fiinta lui prea mult iubita.
Vreau un prieten vorbaret. Vreau sa-mi povesteasca toata viata lui de la nastere pana in prezent si de asemenea sa o asculte pe a mea fara sa faca prea multe comentarii. Vreau sa nu ma compatimeasca. Vreau un prieten care sa ma incurajeze, sa ma motiveze. Vreau sa ma bata la cap atunci cand gresesc, pana ma indrept.
Vreau un prieten care sa rada impreuna cu mine, si nu de mine.
Vreau un prieten care in ciuda problemelor care le are, sa renunte la ale lui si sa vina cand am mai mare nevoie de el. Vreau sa imi fie umarul pe care sa plang. Vreau sa fie prietenul care ma face sa zambesc.
Vreau un prieten care sa vina cu mine intr-un loc pe care il uraste, doar pentru ca mie imi place. Vreau sa se bucure de bucuria mea.
Vreau un prieten cu care sa ma distrez. Vreau sa facem balonase in botanica, sa desenam stelute pe asfalt, sa ne imbatam, sa ne invartim prin ploaie, sa iasa cu mine in ploaie si sa stea asa cu mine pentru ca eu vreau. Vreau sa nu fie mofturos.
Vreau un prieten care sa isi faca timp pentru mine. Vreau un prieten care sa inteleaga cand zic “nu”, dar defapt e “da”. Si sa inteleaga de asemeni cand nu e nu.
Vreau un prieten care sa ma alinte, sa ma ciufuleasca, sa ma ciupeasca.
Vreau un prieten de incredere. Sa nu minta, decat daca imi spune adevarul dupa un minut.
Vreau un prieten care sa nu uite de ziua mea de nastere, sau sa se prefaca ca a uitat de ea doar pentru ca nu avea bani. Vreau un prieten care se amuza atunci cand nu are bani, nu sa faca din asta o tragedie.
Vreau un prieten care sa ma stranga tare, tare in brate pana ramanem amandoi fara aer. Vreau sa fugim unul dupa altul, sa ne facem in ciuda, sa ne enervam, sa ne impacam.
Vreau un prieten care sa construiasca cu mine un puzzle. Sa mancam vata de zahar. Sa ne scriem biletele. Vreau sa nu depinda de internet. Vreau sa impartim un mar. Vreau sa mergem la cumparaturi impreuna. Vreau sa se planga impreuna cu mine ca nu are bani si sa asteptam impreuna reducerile care nu au sa mai vina.
Vreau un prieten cu care sa ma tachinez.
Vreau un prieten care sa asculte muzica country impreuna cu mine. Vreau sa dansam. Vreau sa ma ia prin surprindere.
Vreau un prieten care sa-si dea seama ca nici o masca din cele pe care le port nu ma reprezinta. Vreau sa isi dea seama ca defapt nu sunt deloc sigura pe mine, ci sunt foarte speriata si sa nu ma creada cand ii spun ca nu am nevoie de nimeni. Vreau un prieten care sa realizeze ca atunci cand ii zic ‘pleaca’, defapt vreau sa mai ramana.
Vreau un prieten care sa ma aduca inapoi la viata. Sa fie bun si bland si spontan.


Vreau un prieten care sa-mi fie totdeauna alaturi, totdeauna..

2 comentarii:

  1. Tot ce vrei tu ... e atat de frumos .....
    Daca sti ce vrei :-) ... o sa gasesti ... ;-)
    ----
    frumos :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bursucu:

    Ai trecut aici,toate dorintele si nazuintele tuturor femeilor,in materie de barbati...:)

    sper sa gasesti ce cauti...

    RăspundețiȘtergere