luni, 14 septembrie 2009

Pissed off

Sunt nervoasa. Iar m-ai suparat. A cata oara? Nu stiu daca pot spune a mia oara. As minti. Sigur nervii mei sunt undeva pe la 5400 V.
M-am saturat. M-am saturat sa-mi pese. M-am saturat sa fiu eu. M-am saturat sa ma gandesc doar la tine. M-am saturat sa ma aranjez pentru tine. M-am saturat sa te iubesc.
Am obosit.
N-am inteles! Eu de ce nu pot sa-ti trag pisica de urechi? Si ce daca s-ar supara mama ta? Tu de ce poti? Tu de ce o bati de-i suna apa-n cos? Doar stii ca se razbuna pe mine.
Deja imi iese prin vene modul in care mi te inchipui spunand: “Dar esti asa dragalasa cand te enervezi”. Daca ti-am zis: NU MA MAI ENERVA! Vreau sa nu ma mai enervezi. Ce nu intelegi? Defapt intelegi. Dar stai ca iti cunosc replica. “Nu pot sa nu te enervez.” Dupa care razi sadic.
“Eeee da te-oi iubi eu, dar in puii mei nu iubesc mironositele.”
Si ce! Nu ma mai iubi.
Nici eu nu iubesc enervantii.
M-am saturat. De mine. De tine. De ei. De ea. De voi.
M-am saturat sa ne contrazicem! Si dupa care sa ma enervezi. Stii ca am dreptate dar iti place tie sa ma enervezi. Pana ajungem la bataie. Cateodata chiar pumni si picioare primite in diferite parti ale corpului. DA! Eu iti dau un pumn si tu imi dai dublu. Ma supar si plec. Vii dupa mine. Te uiti ca un turbat, ma strangi de-mi ies ochii pana raman fara aer in plamani, eventual imi mai lipesti si coloana vertebrala de stomac. Sa numai zic de semenle de pe maini care mi le-ai facut in plimbarea noastra in Tatarasi.
Nu-mi place. Devii agresiv!
Băăăă tu chiar nu intelegi ca ma doare? Durere fizica si psihica in acelasi timp.
M-ai epuizat. Sa nu zici ca nu ti-am zis: NU MA MAI ENERVA!
Gata. Renunt!


P.s.: Sa stii ca ti-am strans pisica de gat cand erai la servici. Nu-mi pare rau. N-a murit.

Un comentariu:

  1. Si.. ai renuntat?
    Eu nu am sa inteleg niciodata placerea si statisfactia asta a lor cand ne ne chinui,de-a ne tachina la MAXIM fara sa realizeze ca deja e PREA MULT!

    RăspundețiȘtergere