miercuri, 4 noiembrie 2009

You said "I'll stay"

Nu am inteles de ce oamenii pleaca, sau motivul pentru care cer promisiunea. eh.. lasa.. mai iau o gura de suc sau doua, nu conteaza, nu voi gasi raspunsul. Intr-un moment, si sucul va fi de partea mea dar apoi se va evapora si el in unele parti. In viata nu sunt numai unele parti, ci si un sentiment de rupere, precum si toata aceasta greutate care ma apasa. nu este nimic ce pot face.

Mi-e dor de zambetul tau, de tine, de timpul nostru, si mai mult.. eu sunt puternica pe acest subiect, dar inca am varsat cateva lacrimi! Nu vreau sa iti mai creez si eu vreo problema, nu vreau sa fiu cea care te tine intr-o dilema, daca vrei, du-te si du-te in drumul tau de nicaieri..

Eu stau singura.. oriunde te afli vreau sa te vad si in acest caz, drept, vreau sa te vad destul de bine. Si vreau sa te vad mergand drept alaturi de mine, nu vreau sa fiu cea de care te ascunzi, chiar nu vreau sa fiu cea care fura libertatea cuiva sau partea propriului destin.

Spune ce vrei, ce crezi ca-i drept. Daca te simti indreptat de minciuna, minte. Minte orice doresti. Sunt inca puternica pentru a te vedea ducandu-te din nou, dar sunt puternica pentru a putea fi la fel de confuza ca tine, deoarece te-ai dus, si ma tot aud spunand ‘nu inteleg’.
Cel putin acum, pentru mine, pentru noi, incearca sa-mi explici. Doar astazi, eu cer, ceva sa inteleg, apoi prada misterelor ma las..


[For a very special friend]

Un comentariu:

  1. am facut aceeasi greseala - I didn't say goodbye. I didn't say anything. I just walked away.. multe luni dupa, mi-am dat seama ca nu am procedat bine, dar pe moment era cea mai buna alegere.. si totusi nu inteleg De Ce am procedat asa.. Caut si eu acelasi raspuns "de ce oamenii pleaca?"

    RăspundețiȘtergere