marți, 22 decembrie 2009

Adevarat sau Fals

Poate am vrut sa te fac si pe tine sa vezi cum e cand toate visele si momentele de fericire s-ar transforma in scrum. Dar n-ai sa stii. N-ai sa stii daca el chiar a existat pentru mine sau nu. Poate chiar ne-am intalnit si ne-am zambit. Poate chiar ne-am povestit unul altuia nimicurile din viata noastra sperand a ne simti mai bine. Poate chiar ne simteam mai bine si poate chiar mi-a zis ca se simte bine cand e cu mine.
Totul este o posibilitate, dar tu n-ai de unde sa stii daca e adevarat sau a existat doar in mintea mea. Poate a fost doar imaginatia jucandu-mi feste, cand el imi spunea ca vrea sa ma vada, cand intindea mana spre mine, cand ma strangea in brate si inghetam la ore tarzii de toamna. Poate chiar am sperat si am visat. Poate faptul ca nu ne-am mai vorbit deloc este doar in mintea mea, si poate chiar imi pare rau dupa aceasta inchipuire sau.. acest adevar.
N-ai sa stii..
Iti promit ca e mai bine sa nu stii daca este adevar sau imagini compuse.. pentru ca eu am stiut adevarul si.. a durut rau.
Dar tu n-ai sa stii.. pentru ca te iubesc prea mult..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu