sâmbătă, 20 februarie 2010

Cand ii ai nu-i bine, cand nu-i ai tot nu-i bine

De ce totul se invarte in jurul banului? Sunt atat de ofticata. Mi-e ciuda. Tot timpul cand vreau sa realizez ceva, cand vreau sa surprind pe cineva, sau sa imi fac un moft, nu am bani. Imi doresc atat de mult sa imi satisfac o placere, dar nu am bani. Devin insuportabila pentru mine insami, cand ma privesc in oglinda si trebuie sa spun: rabda! Si de data asta. Asa cum ai sa rabzi si data viitoare. Asa cum nu am avut bani de facultate, in continuare nu am bani pentru nimic, pentru nici un plan. Mi-e ciuda pe bani, as schimba totul, as inlocui banii cu iarba, cu frunzele, cu nu stiu ce, ca sa aiba toata lumea, sa numai fie cersetori si oameni ai strazii, sa nu imi mai dea puradeii in cap pentru 50 de bani din cosul de la Carrefour, sa numai aud lumea din jurul meu plangandu-se de facturi, de chirie, de mancare.
Ma simt stupid numai vazandu-ma a mia oara in ipostaza de a-mi indeplini un vis, dar ramanand dezamagita de puterea de distrugere a banului. M-am saturat sa mi se zica, ca ‘ai sa ai parte, cand ai sa te intorci in tara’ si o sa ai bani pentru ce vrei. Dar pe langa cate planuri am trecut asa si stai om ca nici nu am plecat, si nici nu vreau sa plec sa muncesc acolo pentru 700 de euro, imi vine sa plang, sa urlu, pentru ca stiu ca tot asa voi face, pentru ca nu am de ales. Trebuie sa ma descurc singura, pentru ca nu sunt unul dintre copii careia sa “i se dea la botu calului”. Si de asta mi-e ciuda, mi-e ciuda ca nu suntem egali, ca nu putem avea ce ne dorim, si acum nu ma gandesc numai la mine, ma gandesc si la oamenii care chiar nu au o haina sau o perna.
E atat de umila situatia, doamne, cat imi doresc sa imi indeplinesc si visul asta, dar iar nu am cum si iar plang ca trece viata pe langa mine si dau fata cu realitatea care ma zbuciuma..
Si am mai trecut pe langa un alt vis.. si stiu ca n-am sa mai am ocazia.. pentru ca pana la urma tot o sa plec din tara..

3 comentarii:

  1. hei...nu mai fi asa pesimista. Daca am fi toti asa pesimisti si ne-am gandi la toate lucrurile rele din viata, am ajunge sa credem ca nu se merita sa traim. Viata poate fi frumoasa.
    Toti stim lucrurile pe care l-ai scris mai sus. Dar ele nu se pot schimba si de aceea focalizeaza-ti atentia pe altceva. Nu se merita sa te amarasti degeaba

    RăspundețiȘtergere
  2. Inteleg frustrarea. Si mie imi vine can mi-e lumea mai draga. Iti zic ce mi-a zis un prieten... Esti norocasa ca ai bani, ca oricine poate sa-si cumpere o haina pe banii lut tata, dar nu toti se gandesc cum sa faca un ban ca parintii nu-si permit... or something alonmg the lines...

    Si imi place revolta ta fata de plecarea din tara. Majoritatea abia asteapta sa fuga. Si eu o sa plec dar orice ar fii, ma intorc... pentru ca daca vrei, poti fii independent financiar si aici. Succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela, chiar ma bucur ca ai scris articolul asta! Uite.. noi am terminat acelasi liceu, ECONOMIC, insa am invatat de TOATE acolo, unele folositoare sau nu, dar de BANI, nu am invatat aproape DELOC. Intrebare: DE CE?
    Pai daca stii prea multe, nu e bine, guvernul nu vrea oameni destepti, care sa puna intrebarile CORECTE!

    Am ajuns sa aflu lucruri foarte interesante despre bani, din STUDIU, ceea ce iti ziceam si in alt comentariu, din carti, filme, seminarii audio, video si seminarii la care am participat. Si am aflat un lucru foarte interesant:
    Donald Trump spune, daca toti oamenii de pe planeta, din Somalia, pana in SUA si din Romania pana in Vietnam, ar avea incepand de MAINE, aceeasi suma de bani in buzunar: 1000 de euro. TOTI! Absolut TOTI! Ce s-ar intampla de poimaine? Cei care erau bogati si inainte s-ar imbogati, iar cei care erau saraci si inainte, ar saraci. DE CE?
    Robert Kiyosaki spune ”A fi bogat sau sarac, NU ARE LEGATURA CU BANII” Are legatura cu ce ai in cap! Saracii s-ar gandi prima data cum sa CHELTUIE banii, iar bogatii cum sa-i INVESTEASCA!

    Banii sunt un lucru minunat, daca stii din ce unghi sa-i privesti. Daca lucrezi ca sa castigi bani, atunci da.. e naspa.. ajungi sa fii sclavul lor, si e de RAU, asa cum ai spus si tu, dar daca pui banii sa lucreze pentru tine (asa cum este si normal) lucrurile ar arata altfel!

    Nu e nevoie sa ma crezi, chiar iti cer SA NU MA CREZI! Iti cer doar sa te interesezi, sa cauti, sa vezi! Iar daca nu stii unde, mi-ar face place sa vorbim intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere