miercuri, 3 martie 2010

I do care!

Uneori ma simt neputincioasa, nestiind cum sa te ajut.
Ma doare sa te vad ranit.
Si uneori durerea ta isi are radacinile in mine.
Duminica cand plangeai, nici nu mi-a trecut prin minte ca este din cauza mea.
Cum spuneai tu 'esti asa indiferenta'. Chiar nu sunt, nu am vrut, si nu voi fi niciodata.
Dar atunci cand iei unele decizii care implica sanatatea ta, nu stiu ce sa mai spun. Pentru ca si mie imi este teama. Este stupid sa recunosc ca am temeri? Cred ca este o prostie sa ma prefac ca acestea nu exista.
Cu toate astea, m-am prefacut curajoasa, doar ca sa iti dau speranta. As vrea sa fiu libera de temerile mele, si tot ce previne in mine modul de a trai.
Sa te stiu acolo, singur, si mai ales doamne, cand te-am vazut ce slabit erai, nici nu puteai sa vorbesti, mi s-a facut si mie rau si daca mai stateam iti spun sigur ca eram pe jos. Si iti spun ca nici nu am dormit, ma trezeam din sfert in sfert de ora, ca sa vina urmatoarea zi si sa pot veni sa fiu alaturi de tine. Nici nu stiam daca sa te sun sau sa iti dau mesaj, mi-era teama sa nu fi adormit si sa te deranjez. Si lacrimile tale, cand spuneai ca vrei acasa, mi-au mers exact la inima si mi se rupea sufletul cand te vedeam asa si stiam ca nu pot face nimic.
Imi pare rau pentru ca puterea din mine nu se arata tot timpul, si mai ales in momente ca astea. Nu stiu ce sa fac.
Ma doare sa te vad asa... dar atunci cand in cele din urma voi contempla zambetul tau din nou, stiu ca voi fi vindecata de tot.
Si vom fi bine!

Un comentariu:

  1. Buna! Am citit ce ai scris si in celelalte articole mai noi, imi dau seama ca treci printr-o perioada dificila.. Se intampla.. Dar pe viitor se poate evita! Nu scriu randurile astea ca sa iti dau o bataie usoara pe spate si sa iti spun: ”inteleg ca ti-e greu, saraca de tine..” Asta face majoritatea! Probil stii ca la persoanele care te plangi 80% din ele nu le pasa si 20 % se bucura.
    Vreau sa iti spun ceva care m-a ajutat pe mine foarte mult sa inteleg niste lucruri, si am inteles ca pentru a fi fericit, E NEVOIE DE STUDIU! Ca pentru orice altceva in viata. Vrei sa fii bun in gatit, vrei sa ai bani, vrei sa fii sanatos, vrei sa fii bun in pat, STUDIAZA!

    Will Smith spune http://www.youtube.com/watch?v=-08M7JpLpl4&feature=related (vezi intai filmuletul, ca sa intelegi mai bine)

    Nu cred ca as mai avea ceva de adaugat! Daca Will Smith, o persoana mediatizata, respectata, implinita financiar, profesional, sentimental spune aceste lucruri, eu il CRED!
    Ceea ce vreau sa subliniez in primul rand este ca pentru a avea o relatie fericita NU E NEVOIE DOAR DE DRAGOSTE! E NEVOIE SI DE STUDIU! Probabil cunosti persoane care s-auu despartit, desi se iubeau foarte mult.. de aici si convingerea pentru ei, ca daca vrei sa iubesti cu adevarat, trebuie sa suferi, dragostea adevarata necesita suferinta. Necesita, daca asta vrei!

    Recomand cartea lui Dr. John Gray ”Barbatii sunt de pe Marte, Femeile sunt de pe Venus”, nu e nevoie sa crezi ce am scris eu, sau ce a spus Will Smith, trebuie doar sa auzi ce a spus omul asta, cu experienta foarte bogata in viata de cuplu, care a schimbat destinul a mii de relatii prin cartile si seminariile sale.

    O seara excelenta!

    RăspundețiȘtergere