miercuri, 28 aprilie 2010

Neliniste.. si.. Pace!

Ieri seara am iesit la o plimbare in Copou cu prietenul meu. Eram vesela si bine dispusa, il ascultam cand imi povestea ce a mai facut pe la servici, eu ii mai spuneam nimicurile din viata mea.. cand din greseala am ridicat ochii spre cer.. spun din greseala pentru ca mi-a parut rau. Era un cer ciudat, care mi-a dat o stare de neliniste.. Un cer inchis.. cu nori gri - aproape negri.. o luna mare, perfect rotunda, alba.. frumoasa.. dar care ma tulbura.. Stare pe care am simtit-o si in drum spre casa, cand ma uitam din masina, la cer. Nu puteam sa imi dezlipesc ochii de pe el. Mi se parea plin de mister si ... nedefinit. Era ceva ciudat in seara aia. Era diferit. Poate era doar imaginatia mea. Dar dispozitia pe care mi-a creat-o imaginea necuprinsului, ma stapanea si azi. Ma invarteam prin casa de colo-colo fara astampar. Incercam sa-mi gasesc de lucru, mai faceam o pereche de cercei, mai mergeam la bucatarie, ma mai duceam la oglinda. Nimic. Situatia era prezenta in sufletul meu. In postura in care eram, am venit la calculator si am dat click pe o melodie la intamplare. O melodie pe care o ascult si acum cam de 3 ore si ceva. Winampul nu imi merge ca sa bifez "repeat", dar melodia m-a linistit asa de bine incat stau aici si o "clickuiesc" odata la 6 minute. Nici nu stiu de ce nu imi reinstalez winampul. Probabil sunt prea multumita de melodie!

Un comentariu:

  1. hey! stii cumva de unde pot descarca melodia hillsong united-hear our prayer ? m-ai ajuta mult daca mi-ai putea indica un site...pana acum n-am gasit nimic...iar melodia e superba! te rog! :)

    RăspundețiȘtergere