luni, 12 aprilie 2010

What a..

Fiecare are dreptul la dezamagire. Si eu am dreptul, cand ma uit la tine. Si nu sunt doar dezamagita. Joaca niste sentimente in mine, incat daca dau ochii cu tine, cred ca te-as da de pamant. Nu suport curvele. Poate ca asa a fost destinul tau sa fii una. Si daca tu chiar nu poti schimba asta, eu nu simt decat mila. Mila si dezamagire. Pentru ca ai un trup de care iti bati joc. Si daca tu ai fost cea care mi-a aratat ca viata nu este asa lila pe cat credeam, iti multumesc. Dar nu iti multumesc pentru ca esti o curva ci, pentru ca mi-ai aratat si partea odioasa a lumii, si cat de rea si invidioasa poate fi ea. Eu de obicei, cand e vorba de prostie, am rabdare. Insa nu cu cei care sunt si mandri de ea. Tu. Tu care spuneai cum ti-ai batut joc de trupul tau si afirmai ca erai copil. Sa iti spun ceva: copii nu fac asa. Copiii sunt inocenti. Un copil nu isi bate joc de corpul lui doar ca sa castige o batalie pe care déjà a pierdut-o.
Si eu in momentul de fata nu te judec. Doar iti arat ceea ce nu vezi, pentru ca unui prost ar trebui totusi sa-i mearga si mintea. Dar la tine nu vad nici asta macar. Nu suport curvele. Le consider niste pariziti. Pe deasupra ca esti curva, mai esti si urata dar si foarte mincinoasa. Ai vrut sa obtii totul prin minciuna, dar iata ca ai pierdut. Si inainte de toate ti-ai pierdut respectul de sine. Cel pe care eu il apreciez cel mai mult la un om. Daca nu se respecta pe el insusi, nu il consider capabil de o discutie cu mine. Pacat ca am realizat acest lucru ceva mai tarziu. Caci astfel nici n-as mai fi dat ochii cu una ca tine. Fetita, incearca sa te respecti pe tine insati, daca pe Dumnezeu nu Il mai respecti demult.
Probabil prin faptul ca iti oferi trupul oricarui iti spune ca esti frumoasa sau pentru a obtine ceva crezi ca faci bine. Fata te anunt. Gresesti amarnic. Respecta-te! Pe tine, pe cei de langa tine, pe Dumnezeu.
Nu stiu daca te-am lamurit ca prin ceea ce ai facut si ce faci esti o curva, pentru ca un prost nu vede acelasi copac cu cel zarit de un intelept. At least, I tried.

2 comentarii:

  1. Pentru cei cu lipsa acuta de creier, nu ma refer la curve platite, care se numesc prostituate. Ma refer la unele persoane pe care le-am intalnit in viata. Si daca scriu despre asa ceva pe net, este aleagerea mea e blogul meu. Nu este problema ta sa a altcuiva daca eu mor de foame in loc sa fiu o curva. Pentru ca as prefera sa mor de foame decat sa-mi bat joc de trupul meu. Dar cum am zis si in finalul acestui post, un prost nu vede acelasi copac cu cel zarit de un intelept. Si imi pare rau pentru tine, nu inteleg de ce te-ai enervat pentru ceea ce am postat... doar daca nu are legatura cu tine!?
    Si ma scuzi ca ti-am sters comentariul, dar nu accept sustinatorii curviei.

    RăspundețiȘtergere
  2. hei! foarte frumos zis:)
    bravo, poate reusesti sa deschizi ochii uneia

    RăspundețiȘtergere