luni, 3 mai 2010

Liniste..

Liniste..
doar ciripitul unei pasari..
si raze de lumina care bat in geam..
e pur.. e bine..
e.. e liniste.
O liniste ce mi-a cuprins fiinta.
In gand, in suflet, in privire.
Azi sunt mai buna.
Azi reusesc din nou sa fiu eu.
Cea de care mi-a fost atat dor..
Cea pe care demult nu am mai intalnit-o.
Si plang..
Plang..
dar nu sunt lacrimi de tristete..
sunt de bucurie..
pentru ca..
mi-am lipsit..
si-n cautarea mea..
am uitat de mine..
si m-am abandonat..
dar azi m-am regasit.
azi sunt din nou eu..
si sunt..
melancolie..

Un comentariu:

  1. haide tuuu...ii divin ce.ai scris aici:x
    si da...ii tare dulce regasirea...
    chiar...ce mai face eve?siam ca sunteti bune prietene.cand ma uitam la pozele de pe five, pff..
    nu stiu tare faine sunteti si ochii ceia de copil bleg si innocent va faceau pretioase...va admir tare mult.
    stay blessed dear.

    RăspundețiȘtergere