joi, 6 mai 2010

Mesaj catre fanii mei!

Toti suntem creatia lui Dumnezeu. Fiecare persoana are 2 maine, 2 picioare, un nas, o gura, 2 ochi. Toti suntem egali in ochii lui Dumnezeu. Si El ne iubeste pe toti la fel. Si daca El ne iubeste pe toti in mod egal, indiferent de pacatele noastre, atunci si eu trebuie sa ii iubesc pe toti.
Ceea ce face diferenta intre noi, oamenii, este modul de a gandi, de a reactiona, alegerile noastre, temerile noastre, incercarea de a fi cat mai originali. Si da, originalitatea nu a fost creata de Dumnezeu. Ci de noi, oamenii. Numai uitandu-ma la mine, si la trecutul meu, cum incercam sa fiu unica, cum voiam sa ies in evidenta, cum imi rodeam unghiile de nervi daca cineva ma copia, imi dau seama ca am risipit o mare parte din viata mea. Nu mai sunt demult fata aceea cu un ras zgomotos, pe care daca o observi iti zambeste cu gura pana la urechi si cu ochii cat mai expresivi si mai mari, sigura pe ea ca a mai facut o cucerire.. sau.. o inima rea cuiva invidios. In timp ce vad cum cei din jurul meu raman la fel, eu hotarasc sa ma schimb. Poate nu este bine ceea ce fac eu.. poate nu este bine ceea ce fac ei. Dar cum se zice.. fiecare invata din experientele lui.
Si ii voi tolera pe toti cei ce vor sa-mi fac rau, sau macar voi incerca sa ii accept. Voi incerca sa ii accept pe cei ce imi fura ideile, pe cei ce ma copie. Caci de acum nu ii mai consider invidiosi. Ci ii consider fani. Da! Am fani! Fie ca sunt fani pentru ca ma plac, sau nu, ei sunt fanii mei. Fie ca imi vizioneaza profilul doar de placere, sau ca sa vada ce mai e nou in viata mea si sa introduca noul si in viata lor, pentru ca nu se poate sa am eu ceva al meu, si altcineva sa nu aiba. Esti original pana vine altcineva si te copie. Si apoi gata, Numai esti original, dar ai fani! Asa cum am eu! Nu sunt multi, dar ii pot numara pe degete. Si sunt comici, ciudosi, ciudati, draguti, urati, tradatori, cuminti, mincinosi sau adevarati. Dar sunt fanii mei. Si imi dau seama cand am fani, atunci cand cineva incearca sa arate ca si el poate sa faca la fel, sau chiar mai bine. Cand vrea si el sa aiba, cand vrea si el sa se inspire. Si repet, nu ii mai numesc invidiosi, fara personalitate si tel, ci ii accept in viata mea ca pe niste fani.
Pana la urma, chiar imi place ideea ca sunt modelul cuiva in viata in unele privinte, si am inceput sa ma acomodez cu faptul.

3 comentarii:

  1. Te sustin! :D

    Uite aici niste informatii folositoare: http://jullias-wonderland.blogspot.com/

    Traieste cu pasiune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, toti suntem niste fani.

    Probabil ca fiecare coltisor al personalitatii mele, a tale, a tuturor a fost copiat dintr-un film, dintr-un chenar colorat al unei reviste, dintr-o carte buna. Si nu ma deranjeazaasta absolut deloc, pentru ca toti ne construim personalitatea ca un joc LEGO, luam piese, luam ce ne place si ne inventam. Si eventual, devenim noi, "originalii".

    Pentru ca "Ce a fost, va mai fi, şi ce s-a făcut, se va mai face; nu este nimic nou sub soare."

    RăspundețiȘtergere