miercuri, 26 mai 2010

Rece

Pentru o clipa, totul s-a oprit.
Iar.. vocea ta.. chiar a luptat putin pentru mine, pentru a-mi explica o parte buna a lucrurilor.
Sau… poate erau doar minciuni sclipitoare pentru o viata mai buna..
Ma simt dezorientata..
Adevarul este ca.. eu nu pot gasi o cale..
Pentru ca locul meu este restrictionat de altele.
Si am cunoscut tot ce nu am trait si lucruri pe care nici macar nu le-am stiut.
Nu te-am vrut in felul acesta..
Zborul cu aripile tale a fost infricosator.. sau eliberator.. ?

Se face frig..
Am insistat pe cautarea mai profunda si mai disperata dar..
Se raceste..
Bratul tau ma prinde de mana, iar ochii tai incearca sa-mi explice.
.. cum ma privesti nepasator.. cum ma iei incet de mana.. si ma minti "o sa fie bine"..
Si e prea frig..
Ce rece vine de la tine..
Iar in mine totu-i scrum..
Am nevoie de cuvinte.. de imbratisari.. sa-mi tina de cald..
Dar e prea frig..
Plec.. te indepartez.. si te plang..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu