sâmbătă, 24 iulie 2010

Karaoke Time!

Nu am laudat pana acum nici un local din orasul in care traiesc pentru ca nu m-a surprins nici unul intr-un mod atat de placut. Dar nu pot sa ma abtin si am sa spun ca aseara am fost la "Dolce Vita" si a fost super. Auzisem de ceva timp de el, dar pentru ca nu era intr-o zona centrala a orasului am tot amanat sosirea mea acolo. Lume buna, nu cocalareala ca prin majoritatea restaurantelor din iasi. Ghinionul sau norocul meu a fost ca am nimerit acolo exact intr-o seara de karaoke. Fortata de persoanele cu care eram si total contra vointei mele, am cantat si eu o melodie. Paula Seling - Timpul. Si pentru ca personajelor le-a placut [nu zic ca nici mie] m-au convins sa mai cant o melodie inainte sa plecam ^.^ Incurajata de dj, sa tin microfonul mai aproape pentru ca am voce frumoasa si ar fi pacat sa nu ma aud, am cantat alaturi de un el, Whiskey lullaby - Brad Paisley & Allison Krauss, o melodie veche, dar superba. Atatea melodii minunate, prin care am fost introdusa in anii copilariei mele, melodii pe care am crescut nu numai eu ci si parintii mei: Madalina Manole, Ion Suruceanu - care are niste melodii extraordinare. Probabil poate sunt stilul old pentru ca ascult Gabriel Dorobantu, Catalin Crisan, Suruceanu si multi altii, dar ce pot sa spun? Imi plac la nebunie melodiile vechi.
A fost tare draguta seara trecuta. Si cred ca am sa ma mai duc pe acolo, va sfatuiesc si pe voi sa incercati. Pe langa faptul ca mancarea este foarte buna, eu am apreciat ideea ca la baie era curat luna, spre deosebire de alte restaurante in care intri si zici: waw ce misto!! si cand ajungi pe la baie iti pica nasu'!
In cateva cuvinte: curatenie, servire buna, distractie si aer curat! Ca sa va convingeti trebuie sa mergeti, dar intre timp puteti arunca o privire aici ca sa va formati o imagine.

Pe Ion Suruceanu l-am descoperit cu un an si ceva in urma [imi pare rau ca asa tarziu], cand ma aflam la o terasa. Eram doar eu si prietenul meu si eram cam suparati. Apoi a inceput sa cante Suruceanu, melodiile erau atat de frumoase. Stateam amandoi si-l ascultam zambind, parca melodiile erau cantate pentru noi si impacarea a fost inevitabila. A fost asa special momentul acela..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu