luni, 15 noiembrie 2010

Daca ar fi fost usor.. ar fi fost usor de uitat..

Am nevoie de timp? Timpul chiar le rezolva pe toate? Pentru a uita, un om are nevoie de putere, o putere incredibila, inexplicabila. Este foarte usor sa uitam lucrurile frumoase si foarte greu pe cele ce ne-au afectat.
De fiecare data cand deschid ochii, vad ceva, printre multe alte lucruri, care ma face mai rea. Este ceva care ma nelinisteste, si nu vreau asta pentru mine, dar este aproape imposibil pentru ca de fiecare data cand inchid ochii si incerc sa gasesc un refugiu in visele mele, devine tot mai rau, pentru ca vad o imagine completa, cu claritate, in fata mea, intreaga scena transformandu-se intr-un film si nu pot da "stop" sau apasa orice alta tasta pentru a face sa dispara de pe pleoapele mele. Sper doar ca va trece mai repede.

Pentru mine nu mai exista ceva care are cu adevarat sens, nu cred in promisiuni pentru ca mi-ati furat toate motivele.

Ieri te-am visat.

Un comentariu:

  1. Stii care ne este norocul? Ca absolut totul trece .. pana si durerea trece. Acordati timp si-ai sa treci peste!
    ( btw, fara nici o legatura.. verificati adresa de mail )

    RăspundețiȘtergere