marți, 11 ianuarie 2011

Astazi m-am simtit tare rau. M-am trezit la 6 dimineata, vioaie si incantata ca imi terminasem in sfarsit proiectul si ca trebuia sa il prezint. Am plecat spre facultate cand inca nu se luminase bine afara, m-am intalnit cu o colega si am mers impreuna la pim. Cum am intrat acolo, am simtit ca pamantul imi fuge de sub picioare, iar gandul meu spunea "dati-mi ceva sa ma sprijin!!". Era foarte cald si aglomerat, si cu toate astea am incercat sa raman sa imi scot proiectul. Am reusit sa ma invart pe acolo si am iesit in fuga din xerox, cu un baiat pe urmele mele care imi cerea numarul de telefon. M-am tipat la el "mi-e rau nu vezi??" si am mers mai departe nervoasa, probabil o fi zis ca sunt putin nebuna. Adica la ora 7 dimineata tu altceva n-ai de facut decat sa agati fete? Si asa pe jumatate lesinate ca mine. Dar sa lasam asta. Nu ma simteam deloc in stare sa imi sustin lucrarea, m-am asezat si eu pe holul facultatii, care acum imi parea a fi un hol de spital. Nimeni in jurul meu. Ameteam din ce in ce mai tare. Era ultima zi de predat lucrarea si exact acum aveam ghinionul asta. Cand eram mandra de lucrarea mea, si avea argumentele pregatite in minte, am hotarat ca trebuie sa plec acasa. Si asa am facut. M-am rugat pe drum sa fie bine totul bine, caci pana la urma proiectul meu era mai mult sau mai putin despre "a crede". Am ajuns acasa si am dormit toata ziua, cand m-am trezit aveam o gramada de apeluri si mesaje.
E.. pana la urma am aflat ca profesoara a prelungit termenul si imi pot prezenta maine proiectul. Deci.. viata nu e chiar asa bitchy pe cat o credeam eu.

2 comentarii:

  1. ai uitat sa precizezi ca mai trezit la 6:30 sa pleci la fac ,7:30 sa imi spui ca ti-e rau ,8:00 sa imi spui ca vii acasa ,8:30 sa iti dau drumul la usa :))) :D ... !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) nu-i asa ca am fost draguta? =))

    RăspundețiȘtergere