miercuri, 19 ianuarie 2011

Just missing

Mi-e dor. De toate si toti care au trecut prin viata mea, unii au fugit, altii au facut un tur, dar s-au plimbat cu mine mana-n mana cu inimile-ncolacite.
N-ar fi trebuit sa ma plang niciodata, pentru ca intotdeauna sunt inconjurata de cei mai minunati oameni de pe planeta, nu doar frumosi exterior, ci la inima, la suflet, loialitate, conversatii despre tot ce e mai bine in viata. Stiu ca inima mea este puternica, dar azi recunosc ca e mai bucuroasa, mai colorata, culori de care nici n-am stiut ca exista, dintre cele mai frumoase.
Sunt acei oameni care am crezut ca vor fi mereu de partea mea, langa mine, dar nu a fost asa. Am plans, am suferit si m-am intrebat cu ce am gresit, am incercat sa inteleg. Dar nu intotdeauna exista o explicatie. Ce am inteles este ca mereu vor veni alti oameni care imi vor aduce zambetul pe buze.

Azi am mai multa grija de mine, si nu am sa incetez sa fiu cu cei care ma fac cu adevarat fericita, acesti oameni carora le spun "I love you too/I miss you", si nu voi inceta niciodata sa tin la cei care au plecat din calea mea, sa le multumesc pentru plimbari si multele moduri in care m-au facut sa rad cu gura pana la urechi, momente de neuitat, si crede-ma, pastrez toate amintirile pentru mine, in arborele vietii mele, povestea mea.
Si poate ca cei ce au plecat din viata mea prea devreme, doar au facut loc celor ce vor veni, celor ce vor fi cu siguranta mult mai buni.
Si viata merge inainte. Fericita.

Un comentariu:

  1. Oameni, produse ce atarna in galantare pana atrag atentia cuiva sau pana le expira termenul de valabilitate. . .Suntem doar entitati ce converg inevitabil spre acelasi deznodamant. O continua miscare, un perpetuum mobile ce ne face sa credem ca "natura are oroare de vid". Si totusi simtim ca avem liber arbitru in acest sistem rigid, bine delimitat. Bucati de lut ce prind forma sub adapostul timpului, influntati de familie, prieteni. Intamplari si idei diferite ce se perinda prin minte involbureaza apele pentru velierul ce incearca sa mentina un curs stabil. Nu stim niciodata unde ne va duce viata. Si probabil asta si ador. Oricat ai vrea sa-ti "programezi" cursul intotdeauna viitorul va fi invaluit in mister. De asta sunt mereu optimist...daca ceva ma intristeaza trebuie doar sa proiectez in minte un posibil viitor mai bun ce rezulta din nefericirea mea. Prieteni, cunostinte, familie...toti cei ce mi-au oferit momente bune sau m-au dezamagit au creat persoana ce-ti scrie azi acest mesaj. Si sunt impacat cu trecutul pentru ca e invariabil. Trecutul e imuabil si constat din ce in ce mai mult ca lumea din jur petrece PREA MULT timp cu ce a fost. Viitorul e singurul rod al timpului ce merita atentia noastra pentru ca e perisabil! Si sunt sigur ca cei ce ne-au vrut binele in trecut ne vor binele si acum chiar daca nu putem sa ii privim in ochi in timp ce ne spun asta!
    Am plans si eu ...si-am suferit de-atatea ori . . .si am renascut prin via mea credinta! De fiecare data creste in mine un om mai putin mercurial dar cu aceasi sensibilitate. Nu vreau sa invat din "greseli". Accept sa fac parte din tagma de ignoranti atat timp cat nu imi pierd candoarea si nevoia de afectiune. Cand vine vorba de oameni si de incredere, sunt dispus sa ma inalt si sa cad de cate ori este nevoie. Sunt sincer cu inconstienta mea si o imbratisez. Nu am sa incetez sa am incredere intr-o persoana, indiferent ca e un zambet prietenos ce-l intalnesc in fiecare dimineata la coada la paine sau un prieten ce-l cunosc de-o vesnicie. Cu fiece persoana ce-mi tranziteaza lumea simt ca transcend din ce in ce mai mult spre ceea ce mi-am propus sa fiu.
    People come, people go. . .unii vin si pleaca cu rapiditate altii se cuibaresc in viata noastra. . si am sa fiu alaturi de oricine are nevoie de mine . .Nu am nevoie de nici o recompensa .. .singura avere pe care pot sa o car dupa mine oriunde sunt amintirile si experienta de viata. Si le multumesc celor pe care i-am intalnit ca m-au facut bogat!
    Uneori pot fi foarte incalcit in exprimare ...poate vei rezona cu ideile mele sau poate te vei amuza copios. ..

    RăspundețiȘtergere