joi, 13 ianuarie 2011

Nu l-am pierdut, dar l-am recastigat!

Uneori ma simt pierduta. M-ati ratacit voi, voi toti, mincinosi si prefacuti.
Tu, cel ce-ai incercat sa imi rapesti fericirea, tu cel ce m-ai mintit, tu cel ce-ai vrut doar sa profiti de mine si ai vrut sa iti urmaresti doar drumul tau.
Cel ce mi-ai spus ca-ti pasa.. si-ai mintit..
Acela care voia sa imi arate un adevar in fiecare minciuna doar ca sa se bucure de imaginea caderii mele.
Dar stii ce?
N-ai reusit.
Regret ca a trebuit sa treaca atat de mult timp, si sa se intample atat de multe ca sa imi dau seama ca intotdeauna va aparea cineva mai bun.
Mult mai bun.
Voi m-ati facut sa realizez asta, voi cei fara suflet, cei doar pentru ei.
Tu m-ai facut sa sufar, singurul, tu. Atat ai reusit. Dar o sa fie bine. Nu, nu pentru tine. Caci cineva va avea mereu grija sa echilibreze balanta.

Si in timp ce voi va bucurati de micile voastre placeri trecatoare.. Eu ma bucur de el.. De cel ce ma iubeste..
Caci voi, voi ce-ati incercat sa m-amagiti, ati pierdut. Prin amagirile voastre esuate mi-ati aratat cat de mult il iubesc.
Si-acum e-atat de bine.. si de liniste..

Un comentariu:

  1. cat de...adevarata si trista postare...:|
    iar tu ai niste ochi superbi! :)

    RăspundețiȘtergere