sâmbătă, 12 februarie 2011

Because

Pentru ca mi-ai aratat ca oamenii chiar se pot schimba in bine. Pentru ca inca tii minte unde m-ai vazut prima data si cum eram imbracata. Pentru ca mereu imi spui ca ma iubesti. Pentru ca ma alinti. Pentru ca ma suporti cand ma supar din orice nimic. Pentru ca pot sa te conving de orice cu un simplu "te rog frumos". Pentru ca spui ca nu esti gelos, dar eu imi dau seama ca nu e asa. Pentru ca ai plans ca un copil, pe 24, de ziua noastra, cand ai lucrat pana tarziu si n-ai avut cum sa-mi cumperi o floare. Pentru ca mereu ma strangi in brate. Pentru ca sambata trecuta in botanica ai fost foarte dragut, cand m-ai stropit toata pe papuci, iar eu m-am suparat bineinteles si tu ai venit, m-ai strans in brate si mi-ai zis: fii suparata mai tarziu! si m-ai pupat pe frunte. Pentru ca faci astfel de gesturi. Pentru ca esti dragut. Pentru ca ai alergat mereu dupa mine cand toti voiau sa ne desparta. Pentru ca nu m-ai lasat sa plec. Pentru ca tu crezi in mine. Pentru ca ma faci sa zambesc. Pentru ca esti ingrijorat. Pentru ca ai avut mereu grija de mine cand am fost bolnava. Pentru ca ma incurajezi si imi spui ca nu-ti place sa ma vezi suparata. Pentru ca asa cum mi-ai zis ca iti sunt, si tu imi esti mie tata, frate, prieten, iubit. Pentru ca esti simpatic cand toti zici ca vrei sa incepi cura, dar mereu de saptamana viitoare; chiar si in seara asta ai zis :D. Pentru ca poti sa stai cu mine la Bershka mai mult de 2 ore. Pentru ca imi spui ca sunt frumoasa in orice clipa din zi. Pentru ca imi spui ca sunt mai draguta nemachiata. Pentru ca ma suporti cand sunt mofturoasa, nervoasa, si cand debitez. Pentru ca reusesti sa ma enervezi si mai tare si imi zici ca sunt draguta cand ma enervez.
Pentru ca esti fericit cand ma privesti.. si-mi spui ca-i bine langa mine..
Pentru ca..

Un comentariu:

  1. Pentru ca.. te iubesc in orice clipa din viata mea mai mult si mai mult !!!

    RăspundețiȘtergere