miercuri, 2 februarie 2011

Mă aflam pe marile înălţimi, pe piscurile celor puţini, îndrăgostită...

- Il iubesti? ma intreaba un demon..
- Da, ii raspund vrajita, intr-un zambet in care se topesc toate bucuriile lumii. Mi-e drag..
- Nu mai ai ochi?
- Ba da. Dar il vad doar pe el!
- Si iti ajunge?
- Da imi ajunge..
- Si cu ce vezi cerul, copacii?
- Cu ochii lui!
- Si cu ce simti zapada, cum stii cat de proaspata e si de rece?
- Cu mana lui.
- Si cand ti-e sete ce faci?
- Il sarut!
- Dar oamenii de pe strada?
- Carabusii aceia mari? Umbrele care trec pe langa noi? el spune ca vor sa-mi faca rau, sa ma feresc..
- Si tu ce crezi?
- [...] E prost. Nu stie ca-l vad numai si numai pe el.
- Dar bine, de ce?
- Fiindca mi-e drag.
- De ce ti-e drag tocmai de el?
- Asa s-a intamplat. Intr-o zi nu stiu cum parca s-a raspandit in fiinta mea intreaga o mireasma imbatatoare si dulce. Un nume a inceput sa mi se plimbe in minte, prin suflet, pe buze. Un singur nume, al lui. Nu, nu stiu ce s-a intamplat, poate ca stie el. El stie tot…
- Si tu ce stii?
- Il iubesc.
- Si toata ziua ce faci?
- Il astept.
- Si cand vine?
- Ma odihnesc in bratele lui.
- Esti atat de obosita?
- Da, e chinuitor, istovitor sa astepti!
- Atunci esti nefericita.
- Nu! Fiindca vine.

Fragment "Cartea Mironei" - Cella Serghi (Recomand)

2 comentarii:

  1. Nu prea mi-a placut cartea. "Panza de paianjen" mi s-a parut mult mai buna. :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici depinde de gusturi si de trairile si intamplarile fiecarei persoane. Mie imi plac amandoua dar Mirona mai mult pentru ca a fost mai "touchy" pentru mine :D Mi s-a parut ceva mai rupt din tipar si cu citate mult mai faine, pentru ca la Panza de Paianjen mai toate fetele zic "uite prin asta am trecut si eu".. oricum ptr mine ambele sunt superbe, si important este ca atunci cand citesti sa te regasesti si sa traiesti intamplarile odata cu personajul, sa iti inchipui.. n-are cum sa nu-ti placa odata ce te transpui in locul micilor actori din carti! :P

    RăspundețiȘtergere