luni, 21 martie 2011

Always there..

Ea e acolo. Cu spatele la mine, parca facandu-mi in ciuda - niciodata nu isi arata chipul.
Poarta o rochita pe umeri, bufanta, ca de bal. O funda mare ii inconjoara mijlocul.
Mereu mi-o inchipui fericita, cu zambetul pe buze, chiar daca nu ii pot vedea fața. Parul ii cade usor pe umeri, lung, buclat.
In ultimul timp inainte de culcare o vad tot mai des.
El e in fata ei, ciudat; nici pe el nu il pot vedea.
Poarta o masca venetiana, acoperita pe ici pe colo de firele de par negru. Galant o tine de mana dreapta. O mana-i e pe talia ei, aproape pierzandu-se sub funda mare.
El poarta un frac, mai mult de atat nu pot vedea. Rochita ei e prea frumoasa. Il acopera, cade in valuri.. valuri.. Si poza prinde viata..
Danseaza vals..

N-am mai desenat demult.. Imaginea asta ma obsedeaza..
Cineva sa o creeze..

Eu, foaia si creionul..
Mi-e dor..

Un comentariu:

  1. Romantic. Parca vad o scenă desprinsă dintr-o poveste, cu o fată frumoasă care îl cucereşte pe prinţ, la un vals.

    RăspundețiȘtergere