vineri, 18 martie 2011

This Morning

Dimineata m-am ridicat ciufulita de printre perne. M-am indreptat lenesa, cu ochii inchisi, sa deschid geamul. Pielea mi s-a zburlit imediat si m-am ghemuit rapid sub patura. Ce bine-i la caldura. Am adormit iar. Imi place sa dorm mai ales cand este inourat si racoarea intra usor, usor in camera.
M-am trezit (din nou) dupa o ora. Tot cu ochii inchisi m-am dus la baie sa ma spal pe dinti. M-am intors si mai adormita, si ca deobicei am dat cu piciorul in butonul de start al pc-ului.
Aveam un offline de la tine, daca m-am trezit din somn, ciudat ca deobicei asteptai sa ma trezesc. Ce era si mai straniu - statusul tau, in engleza care spunea ceva de genul: este greu sa traiesti intr-o lume atat de rece, este greu sa traiesti cu gandul ca poate intr-o zi n-ai sa ma mai vezi deloc..
Nu te-am intrebat exact atunci ce e cu el, ca mi se parea foarte neobisnuit. Te-am intrebat cum e la munca, mi-ai zis ca ai avut un tunsulica, ca de obicei. Si apoi mi-ai zis ca esti suparat ca plec, ca ai o stare urata pe care nu o simti prea des. Mi-ai mai zis intr-o dimineata ca iti venea sa plangi cand tot te gandeai ca am sa plec, dar nu am bagat eu asa de seama mai ales ca ti-am zis, nu e ca si cum as sta 5 ani (defapt sunt doar 5 zile). Vad ca starea asta a ta s-a amplificat in zilele urmatoare. M-ai nelinistit si pe mine ca sa zic drept, si-asa am o frica incomensurabila de avion, doar stii cat am plans data trecuta cand tot te sunam din aeroport.
M-am gandit ca daca s-ar fi intamplat ceva, s-ar fi putut intampla si pana acum. Nu imi fac griji ca Dumnezeu nu are grija de mine, pentru ca observ in orice lucru din jurul meu, bunatatea lui. Nu ma astept sa intelegi tot ce am scris, pentru ca mi-ai zis ca sunt cam deep, posturile mele, dar stiu ca ai sa intelegi asta: Have Faith!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu