vineri, 16 septembrie 2011

Esti suma deciziilor tale..

Si am decis sa fiu fericita. Sa privesc la toti de parca ar fi prima data cand ii vad, sa admir cu privirea unui copil curios.
Sa imi hranesc sufletul. Sa imi imbunatatesc lumea, chiar daca este mica, dar sa o imbunatatesc. Sa fac bine chiar si cand este cel mai rau.
Am decis sa investesc in visele mele: nebune, simple, diabolice, complexe. Unul sau toate din ele, pe rand sau toate odata. Nu conteaza, n-are importanta. Important este sa realizezi si sa visezi din nou.
Sa nu spun doar ca iubesc, ci sa pun in practica: sa incurajez, sa ador, sa imbratisez cu mainile, cuvintele si gesturile.
Am decis sa iert. Toti suntem oameni. Cu totii gresim. Grrr. Invatam dar putem gresi din nou.. Sa iert nu doar prin vorbe, ci cu spiritul.
Sa am in jurul meu doar oameni interesanti, amuzanti, loiali, pozitivi, linistiti, si in special care ma plac.
Sa fiu din ce in ce mai fericita, sa raspandesc fericirea, chiar daca stiu ca sunt si momente triste. Dar vor fi doar atat: momente.

Este atat de greu sa te definesti.. Sunt atat de multe.. doresc atat de multe.. viata este cam mult pentru mine..

Un comentariu:

  1. Adevarta, viata este in acelasi timp complexa si extrem de simpla..depinde ce parte privesti...

    RăspundețiȘtergere