vineri, 10 mai 2013

Scrisoare..

E ca si cum.. ma simt ca si cand as sta in fata ta si te-as privi.. Si desi imi doresc atat de mult acest lucru sunt condamnata sa astept.. 
Imi doresc atat de mult sa fii in fata mea acum.. Sa te strang la piept, sa te sarut, sa te imbratisez, sa plang pentru toate gandurile pe care le-am avut despre tine fara sa te cunosc macar.. 
Iarta-ma ca m-am comportat ca un copil inspaimantat, iarta-mi disperarea si in acelasi timp te rog.. te rog bucura-te de iubirea mea profunda.. 
Iarta-ma ca m-am zapacit intr-un amalgam de sentimente, ca sunt dezorientata, dezorganizata si uituca.. 
Dar tu iarta-ma te rog.. 
si daca o vei face.. 
daca o vei face iti promit ca am sa lupt pentru tine..
am sa incerc sa te uimesc in fiecare zi, sa te invart, sa te plimb, sa te adorm..
Iarta-ma ca m-am speriat..
Iarta-ma pentru clipele in care am plans, pentru momentele mele de suparare, indignare sau nervozitate.. momente pe care le-ai trait alaturi de mine fara sa iti dau de ales.. 
Iarta-ma ca le-am permis celor din jur sa ma raneasca sufleteste, iar tu ai stiut totul, ai simtit totul.. tu, mai bine decat oricine de pe acest pamant.. tu, bucatica din mine.. 
tu, fericire mica.. eu nu te cunosc, dar tu deja ma stii..
Si tot ce-mi mai ramane.. este sa.. s-astept cu nerabdare clipa cand te voi cunoaste.. 
Inca 4 luni si in sfarsit iti voi putea vedea chipul..
Iubirea mea, minunea mea, speranta mea..
 
Hai, mai da-mi un semn.. 



Cu drag, mama!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu