luni, 12 august 2013

Imi spui ca sunt frumoasa si ca ma iubesti..

Mi-ai spus acum cateva zile ca eu te fac fericit. 
Mi-ai spus, nu pentru ca va veni Alessia-Sabrina in viata noastra, ci pentru ca sunt eu. Ca iti place cum ma alint, cum ma prostesc.
Si mi-ai mai spus ca ma iubesti pentru ca esti linistit langa mine, esti mai bun.. 
O parte parca le-as crede.. Pentru ca am trecut prin atatea si am vazut cu ochii mei cum te distrugeai atunci cand nu mai eram langa tine, cand te alungam de atatea ori.. si te pierdeai prin tot felul de vicii de moment.. si ma sunai plangand sa te primesc inapoi ca altfel te pierzi de tot.. Si desi stiu ca gresesc inca incerc sa te mai alung de la orice prostie, pentru ca sunt rea, da stiu, sunt orgolioasa la maxim, si nu stiu cum sa opresc asta, sa opresc dorinta de a te vedea plecand, ratacindu-te si apoi implorandu-ma.. 
Este atat de incorect..
Si uite au trecut doi ani asa, eu alungandu-te in cele mai galagioase moduri, ca mai apoi sa plangem unul in bratele celuilalt ca doi copii prosti care au stricat o jucarie.. Si mereu promiteam ca va fi bine, dar iar ne regaseam plangand ca suntem prosti si nu stim sa ne pretuim.. Imi aduc aminte asta iarna plangeai atat de tare cand ne-am impacat, ca nici comanda taximetristului nu o puteai spune.. sau cand ai plecat in Grecia..
Oare de ce au trebuit sa fie atatea.. sa ne repetam intr-un cerc continuu de chinuiala.. 

Poate ai dreptate.. 
Poate eu sunt stalpul tau de rezistenta, chiar daca recunosti asta doar in momentele de slabiciune, foarte rare, in comparatie cu cele de orgoliu.. Dar vezi tu.. nu doar tu ai nevoie de mine, sa te schimb.. ci si eu.. sa ma calmez, sa ma obisnuiesc cu linistea asta interminabila, placuta.. 
Am nevoie de atat de multa putere, of.. 
E greu sa fiu eu, sa fiu eu langa tine, pentru tine.. cand stiu ca semanam intr-o mare masura.. e greu sa ne tin pe amandoi pe linia de plutire.. si recunosc cu rusine.. ca in ultimul timp poate ca tu ai luptat mai mult.. 
Sunt atat de obosita.. si cred ca cel mai greu e sa accept ca in urma a tot ceea ce a fost, ma bucur ca esti langa mine, tu.

Progresam.. 

Un comentariu: