duminică, 23 martie 2014

Am ceva..

Poate ca nu am ce aveti multi dintre voi, dar am ce nu aveti majoritatea.
Nu am banii vostri, nu am timpul vostru, masinile voastre. In alergarea mea mi s-au deschis multe usi, mi s-au oferit joburi usoare, joburi murdare, as fi putut sa-mi vand trupul, sa ma folosesc de el pentru un Iphone, sa obtin lucruri pe care multe femei cred ca nu le-ar putea obtine altfel. As fi putut sa cad atat de jos incat sa nu ma mai pot ridica niciodata, dar am un cod moral, principii bine definite si o educatie, ceea ce multi nu le mai detin. Si nu este norocul ca m-am nascut asa ci doar alegerile pe care le-am facut. In drumul meu prin viata am invatat ca atunci cand esti in mijlocul suferintei, chiar si cea mai mare avere din lume te-ar face sa te simti tot singur. Nici un ban n-ar merita sa imi incalc valorile mele morale, dar multi nu inteleg si la fel de multi nu au valori morale.
In mijlocul unei lumi perfide, unor oameni care se vand sau care se ofera pur si simplu, unor oameni care cauta sa-si cumpere sentimentele, eu am ce imi este indeajuns. 
Il am pe el, poate nu cel mai perfect, dar perfect pentru mine. Poate si el a gresit in incercarile lui de a merge mai departe, poate nu este cel mai bun in ceea ce face, dar stiu ca incearca. Azi imi spune ca ma iubeste, azi imi spune ca sunt frumoasa, maine nu stiu ce va fi, dar ziua de azi, conteaza pentru mine si sunt fericita. Nu am ce aveti voi, dar il am pe el, perfect pentru ea. Perfect pentru ea, ea a noastra, mica, mica pe care ador sa o adorm la pieptul meu. 
Il am pe el si ea, un intreg ce imi completeaza starea sufleteasca!
Azi ne iubim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu