marți, 11 martie 2014

Inainte de a fi mama


Inainte de a fi mama nimic nu mi se parea schimbat, totul era la fel.
Inainte de a fi mama nu existau griji, tensiuni si adevarate intrebari.
Inainte de a fi mama, da, inainte, ma plimbam si ma distram. Eram prezenta in orice incapere cu hohote si ascultam ultimele barfe, stiam totul despre ultima cafenea deschisa in oras.
Inainte de a fi mama eram bucuroasa.. Si cu toate astea nu cunoscusem inca, intelesul fericirii.
Inainte de a fi mama eram ranita, dar nu am stiut niciodata cum se simte sa iti stii inima smulsa din piept, ca bate intr un patut langa mine sau in bratele mele. Nu am stiut ca inima mea poate zambi, poate fi atat de inocenta si de frumoasa.
Inainte de a fi mama nu simteam manute calde prizandu ma de deget, gangureli si mici ofuri pe care ador sa le aud atunci cand dorm.. Nu vedeam ochisori curiosi care cauta intrebatori prin casa..
Inainte de a fi mama permiteam oamenilor sa ma raneasca, acum singurele lacrimi sunt acelea provocate de plansul fetitei mele.
Inainte de a fi mama nu il iubeam atat de mult pe tatal copilului meu si inainte evitam sa rostesc un "te iubesc" acum ii spun asta oridecateori am ocazia si am lacrimi in ochi atunci cand pleaca la servici..
Inainte ieseam cu el prin parcuri, cluburi si plimbari, acum seara ne rugam amandoi langa un patut..
Inainte de a fi mama nu cunosteam reala fericire.. Pentru ca viata dinainte este un fir de praf pe langa cea de acum..
Dupa ce am devenit mama, am inteles sensul vietii.. Acela pe care imi doresc sa l simta fiecare..
Acum e minunat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu