sâmbătă, 17 mai 2014

Vei sti..

Stiu ca nu pot sa le spun la fel de des ca tine si mereu sunt cea care spune "si eu".. si chiar daca m-ai tot intrebat de ce nu iti spun eu prima, sau de ce nu pot sa continui fraza macar cu un "si eu te iubesc" si chiar daca vei continua sa ma intrebi, nu stiu! Am sa zambesc in continuare si am sa ridic din umeri ca si cand n-am habar la ce te referi, atunci cand ma intrebi.
Dar tu vei sti ca te iubesc..
Vei sti ca te iubesc, in modul meu ciudat de a nu iti spune, atunci cand tu speli vasele si eu vin si te imbratisez din spate si te sarut pe gat...
Vei sti ca te iubesc, cand inca insist sa ma tii si pe mine de mana, desi in acelasi timp impingi caruciorul Alessiei pe trotuare...
Vei sti ca te iubesc, cand sunt geloasa, cand te astept acasa, cand inca ma vezi bucurandu-ma de surprizele pe care mi le lasi prin casa inainte sa pleci la munca.

Vei sti ca te iubesc acum, cand tu lucrezi si eu nu pot s-adorm, pentru ca imi lipsesti si nu am somn..


P.s. Sa nu crezi ca nu am bagat de seama, marti dimineata, cand dormeam, m-ai sarutat si te-ai intors sa iti continui somnul. Pe sufletul meu a ramas si acum acel sarut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu