marți, 24 iunie 2014

Eu inca sunt indragostita..


De ceva timp voiam sa scriu despre el. Aveam atatea ganduri intr-o seara, cand stateam cu capul pe umarul lui si acum parca au fugit toate.. dar am sa incep prin a spune ca nu am crezut. 
Nu am crezut ca el va fi barbatul langa care imi voi petrece viitorul, langa care voi descoperi bucuriile unei familii, a vietii in trei; nu am stiut ca el imi va fi alaturi si mai presus de toate, desi il iubeam, nu am crezut ca voi fi fericita, nu, nu langa el.. sau poate langa nimeni. 
Nu am crezut ca se va schimba. Dar m-am inselat si la noi s-a adeverit proverbul 'arata-i cuiva ca poti trai si fara el si nu va mai vrea sa traiasca fara tine'.. sau poate ca va incerca si va da gres.. Si uite asa, de unde credeam ca nu se mai poate face nimic, el mi-a aratat contrariul, si din nimic mi-a oferit cele mai frumoase clipe, el ne-a salvat pe noi, pe amandoi. 
Am descoperit in el un alt barbat, unul pe care nu-l mai cunoscusem inainte.
Si azi nu voi vorbi de el, ca tata, ci de el ca sot. Si inainte imi arata ca ma iubeste, dar de ceva timp o simt mai mult. Atunci cand imi lasa scrisori prin casa si fuge la munca, iar eu ma trezesc intarziata. Atunci cand imi scrie pe mobila de la bucatarie cu al meu creion dermatograf "te iubesc" sau cand iese cu Alessia din camera dimineata ca sa mai dorm. Chiar si cand ne certam de la tot felul de maruntisuri, stiu ca ma iubeste pentru ca nu putem sta suparati prea mult timp si incepem sa radem. Cand iese cu Alessia afara, apoi se intorc amandoi cu flori. Cand ma vede mai trista, sau mai obosita si imi propune o escapada la coafor sau imi spune sa imi cumpar ceva frumos. Pentru ca deja cunoaste figura mea atunci cand vreau ceva si spun totusi ca nu vreau. Pentru ca este atat de bine sa fie cineva langa care, seara iti poti odihni sufletul, si acel cineva sa nu fie oricine, ci cel pe care il doresti.
Pentru ca din nefericire el mi-a transformat viata in fericire, prin Alessia, prin noi, si impreuna am cladit lucruri ce le credeam imposibile, impreuna ne-am schimbat, impreuna am luptat.

Nu stiu ce va fi peste un an, doi, trei, stiu ca mai avem de lucrat, dar azi eu inca sunt indragostita, noi inca ne iubim si impreuna suntem indragostiti de fata noastra!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu