sâmbătă, 24 martie 2018

Timpul?

Viata se schimbă.. Ieri mergeai cu zâmbetul pe buze, iar azi poți fi aruncat prin cele mai grele încercări..
Timpul rezolvă, timpul schimbă, timpul vindecă, timpul decide.. De cate ori am auzit aceste vorbe și de la prea mulţi oameni..
Și atunci când devii pacientul timpului nu e deloc ușor.
Când aștepți un răspuns și zilele îţi stau împotrivă, când răbdarea îţi e testată și descoperi că timpul este din cale-afară de ambițios, de încăpăţânat, când timpul ţi se pare orb și surd și mut, când fusul orar ţi se dă peste cap din cauza frământărilor, când zilele se transformă în nopți și nopțile în zile, iar tot ce știi este doar că trebuie să aștepti treacă TIMPUL.. E apăsător de greu..
Sau a fost..
Într-un târziu, am aflat că nu timpul e responsabil de decizii, de vindecări, de schimbări, de rezolvări..
Într-un târziu, am început să văd că defapt pot totul. Pot să decid, pot să schimb, pot să trec mai ușor prin viaţă și chiar să mă vindec.
Desigur că mi-a luat ceva până să aflu, că nu pot singură, nu pot cu prietenii, situaţia sau familia (nu că nu aţi ajutat), dar spre bucuria și reușita mea, afirm că pot totul în Cristos care mă întărește!
Și zâmbesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu