joi, 25 octombrie 2018

Ușor, ușor

Deschide-ncet,
să nu-mi trezești cumva temerea..
['naintea ta și alții-au încercat.
I-am alungat când le-am văzut grăbirea 
Și cu regret, din nou, 
am încuiat.]

Hai intră, e deschisă ușa..
Paharul lacrimilor să nu-l bei,
Și-ai grijă
nu stârni cenușa 
prea cald-a amintirilor de ieri.
Mai fă un pas 
în întunericul cel gros!
Prin visele adormite acuma treci..
De vrei să le trezești,
atinge-le duios
Să nu te simtă când înaintezi!
...
Mi-e sufletul nerăsfoit demult,
Pășește-ușor 
de vrei ca să mai stai
Te rog.. ingnor-al lui tumult..
Iar vocea de-mi asculți, 
Vei da de-un colț de Rai!

Oprește-te acolo, făurind lumină
Și eu aprind un foc, 
te-oi încălzi!
Privește-mi ochii verzi: 
albaștri-o să devină..
Când sufletul va-ncepe
a iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu